counter

onsdag 27 april 2011

Livstecken och skivrea!

Har gått drygt en vecka sen mitt förra inlägg. Har helt enkelt varit ute, ledig, struntat i att skriva. Men jag har lyssnat på nya LOW - C´mon, det låter LOW helt enkelt. Vinyl beställd finns snart i distrot. Har även lyssnat på Radiohead, Rhys Chatham osv. Mycket som är bra.
Angående distrot så har jag under rätt lång tid haft lite rea på cd-skivor, nu är jag less på att dessa skivor står och tar upp plats i min väska så nu tokrear jag ut dom på
tradera

Nya fina bra och ospelade skivor. Ni bestämmer hur mycket ni vill bjuda, men samtliga startar på 29 kronor. En del av dessa skivor är dessutom slutsålda och limiterade och i princip omöjliga att hitta här i landet, så passa på och bjud.

/Krister

(soundtrack Dan Zimmerman - Cosmic Patriot)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar