counter

onsdag 23 november 2011

Ny vinyl i distrot och stor cd-rea!

Fick precis hem ett paket med lite kul vinylskivor. Här kan du kolla vilka och passa på att beställa.
Köper du fortfarande cd-skivor? Jag har rätt mycket fortfarande i distrot och faktum är att det är färre och färre som köper cd, köper nästan inte in några cd längre, men för er som fortfarande vill ha cd skivor så kommer här ett fantastiskt erbjudande såhär inför julen. Från och med nu! (när jag har tryckt på publicera) och till och med söndag den 11/12 kl 00.00 (alltså natten mot måndag den 12:e så är det HALVA PRISET PÅ ALLA CD-SKIVOR!!!!
Många av skivorna har jag bara en eller två av och jag törs inte lova att jag hinner med att uppdatera och ta bort de som tar slut hela tiden, men skicka ett mail med din beställning, jag tar beställningarna i den ordning de kommer in.

Det går självklart bra att beställa vinyl till ordinarie pris i samma beställning som din cd-beställning.

Lycka till och passa på att köpa lite julklappar till dig själv eller nån annan.!

/Krister

Soundtrack: Byul.org - Secret stories heard from a girl in an opium den.

1 kommentar:

  1. CDn är stendöd och frågan är väl om inte vinyl är populärare? Fin post-rock förresten.

    SvaraRadera