counter

tisdag 20 april 2010

FRUSTRATION!

Vårens skivmässa närmar sig med stormsteg. Det verkar däremot inte mitt paket med skivor från staterna göra. Verkar inte ens gå skylla på vulkanen. På USPS trackingservice sida så är den senaste informationen att paketet lämnade Chicagos utrikesterminal för 9 dagar sen. Borde med andra ord ha varit i tullen i Malmö för rätt länge sen.Verkar helt enkelt inte som att det är tänkt att jag en enda gång skall få skivorna till då jag behöver dem. Visst, fortfarande I-landsproblem, men nog så irriterande, dessutom väldigt kostsamt om paketet inte dyker upp.
Håller precis på att gå igenom ett 50-tal nyinkomna second-handvinyler i alla fall + att jag har en drös till i en hylla. Lär dessutom fortsätta att stoppa mer cd-skivor i diverse reabackar, så nåt kul skall man väl kunna erbjuda på söndag. Annars är ju fortfarande den huvudsakliga orsaken till att sälja på mässan att man får komma in före och om man är snabb så hinner man dra runt ett varv och kolla i lugn och ro innan allt folk kommer. Har inga direkta mål för vad jag skall leta efter, men det brukar dyka upp saker ändå. Skulle förstås vara skönt att komplettera Obscure records serien med Tom Phillips IRMA.
Är det nån som har den så köper jag den gärna, eller byter mot nåt. Vi ses på Nolia på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar