counter

söndag 25 april 2010

Rapport från Skivmässan

Oj oj oj!!!! Min bästa mässa på länge! Kanske inte ur försäljningssynpunkt, men definitivt på köpfronten! massa coola grejer blev det. Bl.a. flera Fear Falls Burning vinyler massa hårda cd´s (Sleep, Dillinger escape plan, Tomahawk, Scissorfight, Old Man Gloom, Pentagram, The Ocean, snygg digipacversion av första Jesu, samt lite annat smått och gott.)Ett tecken på att man antingen börjar bli gammal och glömsk, eller har för mycket skivor, är att jag hittade Mark Lanegan - Field songs, blev väldigt glad, och sen när jag kom hem så såg jag att jag redan hade den :-) Men får väl sälja den igen, men så viktig var den tydligen.
En sak som onekligen är kul är att se att så pass mycket unga människor köper vinyl, cdn må vara döende, men vinylen mår bättre än på länge! Kul är det också att man börjar känna igen så pass många av försäljarna, vi stod bredvid killarna från Record Hunter som alltid är lika trevliga och kunniga, får alltid lite nya tips på grejer som man måste kolla upp. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar