counter

söndag 29 augusti 2010

The number of the beast...

Jag är inte särskilt skrockfull, men jag gillar att läsa om konspirationsteorier, gillar band som har mystiska inslag i skivomslag och texter, gillar när artister i titlar, texter osv, "länkar" till andra band, gärna på inte alltför uppenbara sätt.

Det som hände ikväll har kanske inte så myket att göra med sånt, möjligen med skrockfullheten då. Hade lånat Behemoths skiva "the apostasy" på biblioteket och lyssnade igenom den. Det är riktigt bra snabb och välproducerad black/death metal. Under tiden höll jag på och paketerade lite skivor som jag hade sålt på tradera. Hade även några auktioner som gick ut under kvällen, så när skivan var slut så kollade jag in på tradera för att se vad som hade blivit sålt. Fyra auktioner avslutades under tiden jag lyssnade på Behemoth och totalsumman som jag sålde dom för blev..., kan ni gissa?, jo 666 kr.

Tur att man inte är så skrockfull :-)

/krister

Recension på Arcana från i lördags kommer, men inte ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar