counter

fredag 11 mars 2011

Så blev det vinter igen!

Inte för att det har varit nåt annat, men tidigare i veckan såg man i alla fall lite asfalt ute på vägen. Men när jag vaknade i morse var alla tecken på vår som bortblåsta. Typ 20 cm nysnö (och vi hade ju inte direkt lite tidigare)
Var ute drygt en timme och skottade men jag ville hinna in och göra nåt annat också. (sen en stund efter jag hade gått in passerade plogen, så jag har jobb imorgon också)
Nu har jag en riktig "västerbottensstund" lyssnar på Sykets debutskiva "with love"samtidigt som jag läser en bok om Sture Meijer.

Både Syket och Meijer är värda mycket beundran. Måste väl motvilligt erkänna att jag fortfarande inte har lyckats se Syket live, det har aldrig passat, men nu när jag har hört skivan så inser jag ju vad jag har missat, måste definitivt bli ändring på det. (får väl överväga tvådagars till Umeå Open, fredagen känns nog ganska spikad ändå, med både Anna von Hauswolff, Magic Numbers och Jonathan Johansson.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar