counter

onsdag 29 september 2010

Kaoset före stormen

På söndag är det dags för höstens skivmässa. De senaste vekcorna har jag jobbat med att lyssna igenom massor av cd och vinyl som har köpts in under sommaren, dels för att kolla skick, dels för att veta vad man säljer och framförallt för att behålla sånt som man själv gillar. Jag vet att jag har lovat att uppdatera "distrolistan" men känner att det är ingen ide innan mässan. Oftast är det ju nyheterna som går mest på mässan, så en del lär ta slut då. Men jag får återkomma. Imorgon planerar jag i alla fall att avlägga årtes tredje kvartalsrapport. (nöje för listnördar)

På bilden ser ni en del av mitt rum nu i förberedelserna inför mässan, saken blir inte bättre av att min polare och försäljningskompis flyttade bara för nån dag sen och därför behövde alla backar till sina privata skivor, men de skall hämtas tillbaks innan det är dags.

Nä, tillbaks till prismärkningen och de små fina lapparna som beskriver skivorna.

/Krister

(lyssnar just nu på Accept - Balls to the wall)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar