counter

fredag 20 januari 2012

Är jag månne en sanndrömmare?

I det här inlägget kunde ni läsa om när jag drömde att jag sprang på Blixa Bargeld här i stan,(Umeå) vi gick runt och shoppade vinyl Inte så illa! Det var för inte fullt ett år sen jag hade den drömmen. Här kan man idag läsa att Blixa kommer till Umeå! Smått fantastiska nyheter. Nu är det bara att hålla tummarna för att det inte dyker upp nåt jobbrelaterat kvällsarbete den kvällen. Men torsdag den 10/5 skall han vara här. Får väl hålla mig ute på stan då så kanske drömmen blir sann. Enligt vissa källor så är Blixa solo inte alls lika fantastiskt som att se hela Einstürzende Neubauten, men är det bara en tiondel så bra så är det ju ändå bland det mest intressanta som har besökt Umeå på länge.

Tack MADE!!

/Krister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar