counter

tisdag 25 maj 2010

Rep, Moloken och Godflesh

Spenderade stora delar av kvällen i replokalen.Vi var bättre än någonsin! (nu skall vi bara övertyga resten av världen om det också, så se till att ge oss en spelning!)

På väg hem började det regna och i stereon lyssnade jag på Godflesh "selfless" från 94, jag slås av hur bra många av låtarna fortfarande är. Kompromisslöst monotont mangel är nåt han är duktig på, käre Justin K. Broadrick

Molokenvinylerna finns nu i Umeå, skall bara träffa dom för att få mina ex, kommer att ha med mig på söndag på hamnmagasinet.

Designmarknad 11-15, jag säljer skivor,Ylva säljer coola dockor, betongprylar och textiltryck mm, sen är det en massa andra pysslare och kreatörer som ställer ut, även loppis och fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar