counter

måndag 17 januari 2011

Kloning? Varför inte?

Helgen som gick är en sån där helg när det hade varit bra att kunna klona sig själv och befinna sig på flera platser samtidigt. Om jag hade kunnat det så skulle jag ha varit i Stockholm på Art´s Birthday och lyssnat och sett på Lustmord, jag skulle dessutom ha följt med brorsan till Paris och lyssnat på Godspeed You Black Emperor!, dessutom hade jag väl varit hemma och skottat snö, storhandlat, tagit hand om helggnälliga barn och en sjuk sambo. Nu var det bara en av dessa grejer som gick genomföra, men man får vara nöjd med det lilla i livet.
I alla fall så finns tydligen Lustmords konsert att lyssna på här. Har inte hunnit göra det men skall försöka imorgon. Robban, som var där, har lovat att skriva en recension, så jag lägger upp den så fort han har haft tid att skriva. Försökte övertala brorsan att skriva nåt om Godspeed också, men lyckades bara få till ett löfte om att fundera på saken, så vi får väl se. Kan ju som en teaser berätta att dom spelade 9 låtar och höll på 2 1/2 timme (vilket ger ett snitt på drygt 16 minuter per låt)

/Krister

Soundtrack: Breach - it´s me god

här har jag lånat bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar